Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede 28 farklı noktada aşure ikramı gerçekleştiriyor. Etkinliklerin 15 Temmuz’a kadar devam edeceği bildirildi.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında hazırlanan aşureleri vatandaşlarla buluşturmaya başladı. Aşure dağıtımlarının ay boyunca kentin 19 ilçesinde devam edeceği bildirildi.
Çukurova Belediyesi, çalışanların geçmiş dönem alacaklarına mahsuben kişi başı 75 bin TL ödeme gerçekleştirdi. Kalan alacakların ise hazırlanan takvim doğrultusunda ödeneceği bildirildi.
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, kırsal ilçe belediye başkanlarının katılımıyla Mahmudiye’de düzenlenen toplantıda yerel yönetim çalışmaları ve gelecek dönem hedeflerini değerlendirdi.
Batman Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Trafik Komuta ve Kontrol Merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılışa Batman Valisi Ekrem Canalp, protokol üyeleri ve kamu kurumlarının temsilcileri katıldı.